jump to navigation

Påse med något gott! 7 juli, 2013

Posted by birgited in Övrigt, Designteam, Teknik.
Tags:
trackback

Hej alla! Jag (Birgit) njuter av mitt sommarlov!! Jag tillhör skaran som inte gillar choklad speciellt mycket men däremot hela min omgivning verkar göra det!🙂 Idag har jag skapat en liten ”tack/present påse” där man placera choklad eller något annat!

IMG_7179 IMG_7178

Material

Cardstock, jag använde Bazzill Straw

Mönsterpapper, FabScraps-Timeless Travel-Reed

Cellofanpåse 12,5 x 17.5

Valfritt, stämplar, die cuts och dekorationer! Jag använde Spellbinders Cattails, Spellbinders Ovals och Spellbinders Rectangles. Vidare har jag använt twine, charm och halvpärlor. Textstämpel från Reprint.

Mallar

Framsida

IMG_7172

Baksida

IMG_7171

Överdel, som viks och placeras högst upp och försluts med band/snöre eller häftklammer!

IMG_7185-002

In i påsen

IMG_7169

IMG_7170

Lägg i någon trevlig eller god överraskning!🙂

Ha en trevlig söndag!/ Birgit

