jump to navigation

Texturegel som bas 8 juli, 2013

Posted by karinsg in Designteam.
Tags: ,
trackback

Jag gjorde en hel radda med bakgrunder med olika texture gels och stenciler för ett tag sen. Några måndagar framöver kommer ni få se resultatet av det🙂

Först ut glassbeads! Jag applicerade ut gelen med en spatel genom en stencil diagonalt på cardstocket. Bakom fotot har jag skurit remsor från ett 6×6 block av Teresa Collins julserie förra året; Christmas Cottage. Jag har verkligen upptäckt vad smidigt det är att köpa 6×6 block! En fantastiskt fin spets och ett par doilies i olika storlekar hamnade också bakom fotot. Titeln är utstansad i dekorgummi och Timpans alfabet. Stämplarna är från Technique Tuesday.  Småfjärilarna har jag stansat ut ur en MS stans.

DSC_7482

Material:

Glassbeads

stencil

Doilies

Spets

Martha Stewart fjärilsstans

dekorgummi

Alfabet ( just det här verkar vara tillfälligt slut, hör med Anna om du blir sugen när det kommer!)

Ses om en liten vecka!

