jump to navigation

Dubbelvikt etikett 21 juli, 2013

Posted by birgited in Övrigt, Designteam, Tags.
Tags:
trackback

Hej! Sommaren rusar på och man hinner inte med alla projekt man tänkte i våras…:) Men man måste ju njuta också…

Jag tycker det är så kul med etiketter men ibland behöver man ett annat format så jag vek en stor etikett och skar en liten flik (eller flärp) som jag hakar fast nederdelen. Det finns massor med sätt att dekorera dessa men jag gillar ju det enkla!🙂 Jag har använt band och snören i matchande färg.

Här kommer resultatet!

På den första har jag använt det söta Inkidohjärtat och Vildas textstämpel

IMG_7299 IMG_7300

På det andra har jag embossat cArt-Us gräset (verkar vara slut i butiken just nu) i Gold Powder och färgat in med Distress Ink

IMG_7295IMG_7292-001

På den sista bilden ser du hur det såg ut innan.

Trevlig söndag! /Birgit

Kommentarer

1. zarischka - 21 juli, 2013

Supersmart och otroligt, otroligt fint!😀

2. zarischka - 22 juli, 2013

…jag kan inte sluta titta på dessa. De är SÅ fina! Nu har jag gjort egna av spillbitar och småplock. TACK för inspirationen!

3. birgited - 28 juli, 2013

Tack! Vad kul att kunna inspirera någon!! Vill gärna att du visar dem också!!!

4. Jeanette - Tettiz - 28 juli, 2013

Superfint!! Hur har du skurit till flärpen så snyggt? Har du ett sånt verktyg kanske??

5. birgited - 28 juli, 2013

Tack! Ja Jeanette, den heter typ Notch and die..jag har inte direkt nött ut under åren..:)


Sorry comments are closed for this entry

