jump to navigation

Anteckningsbok! 15 augusti, 2013

Posted by pysselmalin in Altrat, Bind it all, Designteam.
trackback

Jag älskar att altra böcker, block, askar osv. Hr givit bort massor, man kan ju bara fylla så många böcker själv eller hur?

ibland gör jag egna böcker som jag binder ihop med bind-it-all spiraler. Men oftast köper jag färdiga böcker hos Anna!

jag började med att måla kanterna med distress paint. Sedan skar jag till papper som jag ruggade upp kanterna på innan jag fäste dem.

Ett antal stämplar fick pryda bakgrunden, liksom rubons från Timpan! Älskar rubonsen!

image

Bestämde mig för att detta inte är en bok som måste tåla hårda tag. Därför öste jag på med dekorationer som sticker ut! Vet man att man måste eller vill ha boken med sig bör man tänka lite på hur man dekorerar!
image

Materiallista:
Fabs scraps – shabby chic
Distress paint
Blommor
Metalldekorationer
Anteckningsbok
Stämplar
Rub-ons

Lev väl!🙂
Malin

