jump to navigation

En perfekt sommar! 29 augusti, 2013

Posted by pysselmalin in Designteam, Kortmakeri.
trackback

Det har det väl varit på många sätt? Vädret har varit mycket bra i största delen av landet, fast det kanske beror på vad man gillar?🙂
A perfect summer är också namnet på ett 6×6 paper pad från Echo Park som jag har använt mig av idag. Ljuvliga papper som är så mycket sommar!

20130829-082023.jpg
Du har väl inte missat den enorma laddning med blommor Anna har fått hem? Varje gång jag kikar bland dem hittar jag något nytt måste. På det här kortet har jag använt mig av de stora krysantemum som kommit i flera olika färger. Min första känsla var att de skulle vara för stora för kort men de fungerar jättebra! Har köpt på mig i tre olika färger men behöver nog mer….

20130829-082311.jpg

Stämplarna är privata och har köpts i det stora landet på andra sidan vattnet..

20130829-082431.jpg

Kortet ett lite annorlunda ”välkommen till världen” kort. Pojkens mamma är engelsktalande och då fungerar det ju ypperligt med engelska stämplar!

Materiallista:
Cardstock
Echo Park paper pad, a perfect summer
Blommor krysantemum
Blommor från Primas kollektion Lady Bird
Hattnål
Band</a
Manillatags

Ha det så bra!

