jump to navigation

Sista och första 31 augusti, 2013

Posted by babsan74 in Designteam, Jul, Kortmakeri.
Tags: , , , ,
trackback

Idag är det den sista augusti, ett datum som för mig markerar att nu är sommaren ohjälpligen slut. Men vi kan ju alltid hoppas på varmt och vackert väder i september och kanske tom en bit in i oktober. På denna sommarens sista dag ska jag blogga årets första julkort. Det har ju börjat komma hem lite julpapper och då är det lika bra att passa på medan suget finns – jag kommer att vara väldigt ”osugen” i slutet av november om jag känner mig själv rätt🙂

Sen ett par år tillbaka har jag valt att göra merparten av mina julkort i storleken 10 x 10 cm, ett lagom format som inte kräver så mycket dekorerande. Anna har cellofankuvert i passande format också, en enkel och snygg förpackning.

kort190

kort191

Tack för titten! / Babsan

