jump to navigation

Ölands raukar… 10 september, 2013

Posted by zoegakatten in Designteam, Layout.
Tags: , ,
trackback

Jag har gjort en väldigt enkel layout med vackra papper från My Mind’s Eye och ett foto från vår semester på Öland i somras. Jag skar till tre rektanglar, sydde runt kanterna med symaskinen och limmade fast dem på ett vitt cardstockark över vilket jag först skvätt lite Glimmer Glam. Jag använde en pipett för att ta upp och skvätta Glam.

pysslo raukar 650 vers2

Över mina tre rektanglar placerade jag ett avlångt klistermärke från Fancy Pants och ovanpå det sydde jag fast några cirklar som jag stansat ut med hjälp av dies från Spellbinder’s och min Cuttlebug. Jag dekorerade sedan med fina rosor och några små rhinestones.

pysslo raukar detalj1 vers2 650

Jag målade ocks tre små wood veneers med gesso och lade dem så att de pekade på fotot.

pysslo raukar detalj2 vers2

Det var allt från mig för idag! Ha en bra vecka!
/AnnaB

