jump to navigation

Julkortsproduktion 21 september, 2013

Posted by babsan74 in Decoupage, Jul, Kortmakeri.
Tags: , , , , , , ,
trackback

För ett par helger sen var jag på på pysselträff med ett gäng härliga brudar. Jag och DT-mamma Anna hade bestämt oss för att optimera packningen och köra julkort med distressrutor – enkelt och lättpackat. Jag lyckades faktiskt peta ihop 10 stycken och Anna minst lika många. Effektivitet, minsann.

Även om jag har en uppsjö av julstämplar (och förmodligen inte skulle behöva köpa en enda till i hela livet) så kunde jag inte låta bli  Tim Holtz’ ”Christmas blueprints”. Jag snodde tyvärr den sista men Anna tar säkert hem fler om intresse finns.

kort199

 

kort201

 

Tack för titten! / Babsan

Kommentarer

1. AnnaB - 22 september, 2013

Snygga! Är det Inka Gold som ger det där skimmret?


Sorry comments are closed for this entry

