jump to navigation

Project Life 23 september, 2013

Posted by karinsg in Designteam.
trackback

är riktigt inne just nu kan man se på bloggar både härhemma och utomlands. Jag har länge velat pröva och har haft en förpackning plastfickor från W R Memorykeepers hemma i evigheter utan att komma till skott. Men! Plötsligt händer det! Jag har använt spillbitar och enkla dekorationer som stickers från arken som ofta följer med pappersserierna. Just de här kommer från Bo Bunnys Mama-razzi2 stickersark. Jag har även skrivit ut sånt som jag hittat på Pinterest. Sök på Project Life Printables så hittar du massor! Jag kommer inte som många andra scrappa varje vecka utan mer när det passar tillfället. Just nu gör jag vår Londonresa och det ni kommer få se idag är vår solresa förra året.

DSC_7932

DSC_7934

DSC_7936

DSC_7924

Hoppas ni oxå blir lite sugna på att pröva Project Life!

/Karin

Kommentarer

1. AnnaB - 24 september, 2013

Jättesnyggt! Jag blir väldigt sugen… inte på att köra det fulla ”Project Life-racet” men på att inkludera en del delade plastfickor i mina vanliga album som omväxling!


Sorry comments are closed for this entry

