jump to navigation

En liten bok! 3 oktober, 2013

Posted by pysselmalin in Altrat, Designteam.
trackback

Idag har jag altrat en bok med halloweenpapper. Pappren kommer från Bo Bunnys Fright Delight och är så himla fina!❤

_DSC8863_untitled

 

Texten har jag skurit ut ur svart cardstock med min Silhouette Cameo och sedan täckt med glossy accents.

_DSC8862_untitledBoken grundade jag först med svart akrylfärg. Jag skar sedan till papper till fram och baksida som jag limmade på. Etiketten och den lilla vimpeln är urklippta från ett mönsterpapper och precis som texten är pumpan, spindelnätet och spindeln utskurna med min cameo. Det syns lite dåligt på bilden men på pumpan ligger det ett tunt lager med Glass Beads från Liquitex. Supercool produkt som jag tycker du ska läsa mer om och prova om du inte gjort det!

De små siffrorna 2013 kommer från ett litet häfte med bokstäver och siffror från Tim Holtz och heter Label Letters.

 

Ha det bäst! /Malin

 

