jump to navigation

Crazy Face 6 oktober, 2013

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , , , ,
trackback

Jag är inte frisk på en fläck säger en del, och det må vara sant. Hellre ha skoj och vara lite småtokig and att ha tråkigt och ha alla muttrar och skruvar på plats!😉 När jag så såg en textstämpel som Dyan Reaveley har designat så insåg jag att jag hade det perfekta fotot att scrappa tillsammans med stämpeln, och så här blev resultatet:

CrazyFace_LO_Pysslo

Den visar definitivt min helgalna sida, en sida som jag vårdar ömt då jag vägrar att bli tråkig och förutsägbar…!

Vågar ni scrappa era galna fotografier, eller håller ni dem för er själva?

Pyssla lugnt!
// Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. zoegakatten - 8 oktober, 2013

Härliga du!🙂 Så himla snyggt med svart, vitt och så färgstänk!

Jeanette - Tettiz - 8 oktober, 2013

Tack snälla du!🙂


Sorry comments are closed for this entry

