jump to navigation

Mammas spöke! 10 oktober, 2013

Posted by pysselmalin in Designteam, GästInspiratörer, Layout.
trackback

Idag blir det spöklikt!
Återigen Bo Bunnys Fright Delight från mig, denna gången i form av en LO på min dotter Freja. Hon spexade runt med kökshandduken och såg ut som ett litet spöke. Inte skrämmande alls dock, även om vi låtsades.🙂
_DSC8871_untitled

 

Just detta pappret heter Fright Delight precis som serien. Jag gillar att göra LO´s med sånahär papper som har mycket motiv i sig själva redan. Det är så lätt att bygga vidare med lite mönsterpapper, titel och några dekos och få en fin LO!

Jag skar till en fotomatta av ett svart papper med lila prickar. Det är baksidan av ”costume”.  Av baksidan på ”Skull-tastic” skar jag till en tunn remsa som jag sedan rev i lagom korta bitar och limmade fast på kanterna av min fotomatta. Det får nästan samma effekt som washitejp!

_DSC8872_untitledNärbild på fladdermöss som jag klippt ut och täckt med glossy accents.

 

Mitten av oktober nu! Snart Halloween på riktigt!

/Malin

 

