jump to navigation

Semesterfotografier 20 oktober, 2013

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , , , ,
trackback

Det blev många härliga fotografier tagna under semester och det är så skoj att scrappa dem nu – man får som en snabb flashback till allt det härliga vi gjorde. Sommar och sol gör mig glad och för mig som inte är så förtjust i vinter och elände, är det extra kul att ha dessa bilder att ta fram och kika på när vintermörkret känns tungt.

Här kommer två layouter som är gjorda med foton från vår Gotlandsvistelse i början av juli – första gången på ön för både mig och Kajsa och vi båda ÄLSKADE det!

FlygFulaFluga_LO_Pysslo

Tuggummikula_LO_Pysslo

Det blir mycket vitt och rosa när jag scrappar Kajsabilder, men jag lovar – jag kan scrappa i andra färger också! 😉

Pyssla lugnt!
// Jeanette – Tettiz

