jump to navigation

Project Life London #2 21 oktober, 2013

Posted by karinsg in Designteam.
trackback

den här gången med papper och stickers från Echo Parks underbara serie Reflections. Jag har använt mej både av 6×6 blocket och fullstora ark.  Jag tycker att det här är ett roligt sätt att få med flera kort  på en sida. De här plastfickorna får bli  inlägg bland mina andra LOs i pärmarna.  Jag kommer inte göra renodlade PL project utan göra det när jag känner för det. Resor verkar iallafall bli det inledande orsaken för här kommer fortsättningen på vår Londonresa a la PL🙂

DSC_7940

DSC_7941

DSC_7942

Har inte skrivit någon journaling än…skulle så gärna vilja ha tag i en skrivmaskin och kunna skriva direkt på korten!

Hoppas ni blir lite sugna att prova Project Life! Man behöver verkligen inte köpa några speciella kit utan kan använda sej av det man har hemma!

Ha det gött i höstmörkret  & tänd många ljus!

/Karin

Material:

