jump to navigation

Pippi på presenter 23 oktober, 2013

Posted by linaliten in GästInspiratörer, Paket.
Tags: ,
trackback

Jag tycker om att piffa till paketen lite innan jag ger bort dem och då är det perfekt med ett helt vitt presentpapper som grund, på så vis får man helt fria händer att leka med färg och form. Jag måste dock säga att jag inte riktigt vet vad som hände med de här paketen. Tanken var att de skulle vara höstiga och fina med en uggla på, men det där med ugglan misslyckades totalt, Istället ser det ut som någon knasig pippi katten släpat in, men det blir ju inte alltid som man har tänkt så därför visar jag er ändå!😉

p_okt4

Jag har använt Kaiser Craft – Pina Colada Swizzle Stick, Sunrise och Coconut Cream och helt enkelt klippt, klistrat och doodlat en del.

p_okt5

p_okt6

 

Nu ska jag fira min yngsta dotters ettårsdag, tänk vad tiden flyger iväg. Men de paketen har jag faktiskt inte lagt ner så mycket energi på då papperet bara kommer rivas av och stoppas i munnen.😉

Ha en bra dag! /linaliten

