jump to navigation

Kladdigt kort! 24 oktober, 2013

Posted by pysselmalin in Övrigt, Designteam, Kortmakeri, Teknik.
Tags: , , , ,
trackback

Jag är väl inte drottningen av kladd och klet i Annas designteam precis. Men attans vad roligt det är! Prova du också om du inte gjort det!
_DSC8861_untitled

 

Jag har använt mig av flera olika produkter när jag gjorde det här kortet. Jag började med att skapa bakgrunden med distressdynor och genom att stänka lite vatten för att få droppeffekten.  jag lekte vidare med dynor och masker och byggde upp bakgrunden.

De två olika medierna la jag på med två olika masker.
Det vita du ser i nederkant av kortet är White opaque flakes och det i den bruna fjäderna är glassbeads blandat med kopparfärgad akrylfärg.
_DSC8860_untitledOrden Imagine create och inspire kommer från Timpans chitchat.

 
Ha det bäst!

