jump to navigation

Stor och liten 27 oktober, 2013

Posted by birgited in Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

Denna helg tillbringar jag på HighCoastSraps stora pysselträff här i Ö-vik! Det brukar vara både trevligt och inspirerande! Idag tänkte jag visa ett stort, eller åtminstone långt kort och ett litet med en av de vackra jultexterna från Vilda Stamps!  Det långa kortet är 8″ x 4″ och det lilla 4″ x 4″.  Jag gillar att blanda lite natur med något lite ”elegantare” så de nya näver dekorationerna är helt perfekta! Vellum ger lite elegans tycker jag🙂

IMG_8826

Har använt Sew Stamper Tool för att sy sömmarna, perfekt när man vill fästa vellum papper!

IMG_8817

IMG_8821

På det lilla kortet har jag använt en stencil och Distress Inks för cirklarna.

IMG_8814

IMG_8824

Ha en skön söndag! /Birgit

Material som jag använt

