jump to navigation

Lika roligt varje gång 13 november, 2013

Posted by linaliten in GästInspiratörer, Layout.
Tags: , , , , , ,
trackback

Ja man skulle kanske kunna tro att rubriken syftade på att pyssla och det är det ju nästan också, men nu var det min yngsta dotters fascination över tvättmaskinen jag syftade på.🙂

Jag har åter igen använt mig av KaiserCraft – Pina Colada- Banana Leaf, Coconut Cream, Sugar Syrup, Sunrise och Swizzle Stick, för jag verkar inte kunna låta bli de härliga färgerna. Bakgrunden är stämplad med Bo Bunny – Clearstamps – Stained Textures i Distress Ink – Broken ChinaKaiser – Texture Clearstamps – Arty i Distress Ink – Peacock Feathers och Dylusions – Quintessential Quotes i Distress Ink – Spiced Marmalade. Dekorerat har jag sedan helt enkelt gjort med Studio Calico – Wood Veneer – Triangles & Diamonds och titeln med svart Dymoremsa.

 

p_nov2

