jump to navigation

Det ska böjas i tid… 21 november, 2013

Posted by pysselmalin in Designteam, Layout, Scrapbooking.
trackback

..det som krokigt ska bli.
Rita är kul tycker min son. Få se om det blir scrappare av honom?

bild 1_iphone

Pappret kommer från BoBunny och serien Zip-a-dee-Doodle och heter Expression. ”Mattan” bakom fotona gjorde jag med vit cardstock! Valde att göra ett antal vimplar för att plocka upp mönstret i pappret! Ritade sedan kanterna med olika pennor, den svarta är en poscapenna.

De svarta stänken på bakgrunden har jag gjort med masken Splatters från Tim Holtz och en distressdynan black soot.

Hjärtat har jag stansat ut med die från Timpan och texten scrappa har jag skurit med min cameo. Hjärtat stansade jag ut ur kartong klätt med ett läckert metallicpapper som finns i den fysiska butiken. Ordet scrappa är bara pappret, ingen kartong.

Det händer massor i butiken just nu, har du inte varit där på ett tag kan jag rekommendera att besök! Kolla in kalendern också, kanske finns det en kurs du vill gå? http://www.pyssloteket.se/kalender.html

Kommentarer

1. jalmgren - 21 november, 2013

Riktigt läckert med vimplarna mot vimpelpappret! I like!😀


Sorry comments are closed for this entry

