jump to navigation

My Mind’s Eye – Oxford Lane 30 november, 2013

Posted by babsan74 in Designteam, Kortmakeri, Layout.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

My Mind’s Eye kom för ett tag sen med en kollektion som heter ”Kate & co”. Det har tagit ett tag för mig att inse att den är faktiskt ganska snygg, särskilt underkollektionen som heter ”Oxford Lane”. Jag fick med mig några papper från den kollektionen som DT-material och på en eftermiddag hade jag faktiskt gjort av med alltihopa.🙂

LO80

Jag undrar hur många vatten-/havsfoton jag har scrappat under åren men det går ju bara inte att låta bli – det är ju så fenomenalt vackert! 

LO81

Jag är galet förtjust i alla dekorationer från Studio Calico, här några mörka wood veneers och lite korkpilar.

kort295

Inka Gold är en annan favoritprodukt och jag gillar den blåa skarpt, den är så intensivt blå. Och crackle accents. Crackle accents kan man inte vara utan.

Tack för titten! /Babsan

