jump to navigation

Stort grattis 1 december, 2013

Posted by Tettiz in Designteam, Kortmakeri.
Tags: , , , ,
trackback

Ett grattiskort med flera lager mönstrade papper, Spellbinders och mycket rosor – det är vad jag bjuder på idag! Jag brukar ofta göra grattiskort ”för att ha hemma”, och det är inte så dumt alls! Det har säkert sagts förut här i bloggen, men gör man kort som man kan fixa till efter person när det väl är dags, så kanske man inte får lika många gråa hår som när man kommer på i sista stund att man inte har något grattiskort. Som pysslare så kan i alla fall JAG inte gå in och köpa ett färdigtryckt grattiskort – det känns som att svära i kyrkan!😉

StortgrattisKORT_Pysslo

 

Jag vet ju att det är dags att börja visa alla sina julkort nu, men eftersom jag envist  hävdar att jag är en grinch, så blir det inga. Inte än i alla fall.

Pyssla lugnt!
// Jeanette – Tettiz

 

