jump to navigation

Hur var det nu mamma? 4 december, 2013

Posted by linaliten in GästInspiratörer, Layout.
Tags: , , , ,
trackback

Jag tycker inte att det är så jättekul att göra julkort och tänkte därför visa en layout idag som inte har någonting alls med julen att göra. Jag hoppas att det går bra ändå?😉 Min lilla ettåring kom glatt in i köket med stjärtlappen idag och hade tidigare sett storasyster sitta på den, men kunde inte riktigt komma ihåg hur det var man skulle använda den. Det var ett gott försök i alla fall!🙂

Jag har lekt fram min bakgrund genom att först slå min Distress Stains – Spiced Marmalade hårt mot cardstocken och sedan stämpla Kaiser – Texture Clearstamps – Confidence med Distress Ink – Spiced Marmalade och Bo Bunny – Clearstamps – Stained Textures med Distress Ink – Picked Raspberry.  Papperen kommer kanske inte helt oväntat från KaiserCraft – Pina Colada- Coconut Cream, Sunrise och Sugar Syrup.🙂 Dekorerat har jag gjort väldigt enkelt med Queen & Co – Trendy Tape – Polka Dot Black, Studio Calico – Wood Veneer – Cameras som jag färgat in med Inka Gold – Gold, korkpilar från Studio Calico som verkar vara slut i butiken och Dekornål – Hjärtan.

p_dec1

Hoppas ni får en fin dag! /linaliten

