jump to navigation

Julpapper till sommar-LO? 6 december, 2013

Posted by Tettiz in Designteam, Jul, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , , ,
trackback

Jajemän – det funkar alldeles utmärkt!

För en knapp vecka sen hade jag kurs på Pyssloteket och försökte inspirera mina kursdeltagare att scrappa clean & simple, något som jag gillar mycket! Min egna LO hann inte bli klar under kurstillfället, så jag gjorde klart den hemma:

Äventyr_LO_Pysslo

Det som är lite speciellt med denna LOn är att jag har använt ett julpapper, trots att det är en LO med somrigt tema. Pappret (från Prima Marketing – Holiday Jubilee – North Pole) har en stor karta på ena sidan (över Nordpolen) och jag tyckte den passade så bra ihop med Kajsas ”äventyr”. Såklart skar jag så att ”North Pole” inte syntes, så pappret ser inte så juligt ut alls, utan passar bra ihop med det andra mönstrade pappret från Kaisercraft.

För att ta upp den rosa färgen i fotografiet så lade jag till en massa rosa dekorationer och bokstäver – passar bra då lilla fröken själv är inne i en rätt rosa period nu.😉

Lycka till med alla julförberedelser och se till att pyssla lite så att ni stressar ner också!

Pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz 

 

Kommentarer

1. Barbro Schmidt - 7 december, 2013

Den blev jätte fin.
Frän en som var med på kursen.

jalmgren - 7 december, 2013

Tack snälla Barbro!!🙂


Sorry comments are closed for this entry

