jump to navigation

Ett nytt år 8 januari, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
trackback

Hej alla pysslare!

Nytt år, nya utmaningar och nya äventyr – inte minst i pysselvärlden! Jag har scrappat en layout om mig själv och vad jag vill fokusera på under 2012. De underbara papprenat från Primas serie Printery passade perfekt till det jag tänkte göra:

Materiallista:

* Cardstock (vit och mörkbrun)

* Mönstrat papper från Prima Printery – Pressman (jag har använt baksidan)

* Spets

* Rosor, körsbärsblommor och andra småblommor

* Pärlband

* Minialfastickers från Cosmo Cricket – Tiny Type (turkosa och genomskinliga med svart text)

* Tim Holtz Sizzix-die Tattered Banners (finns i butiken)

* Metallblommor

* Edge scraper

* Distress Ink Walnut Stain

* Ink blending tool

* 3D-kuddar och dubbelhäftande tejp

* Tunn, svart tuschpenna till journalingen

 

Jag önskar er alla ett riktigt gott 2012 och hoppas att det bär med sig mer pysseltid och många fina minnen att scrappa! 😉

Ha det gott!
/ Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. snojbi - 8 januari, 2012

Sååå snyggt

2. maja/eyovine - 8 januari, 2012

Vackert =)

3. pysselmalin - 9 januari, 2012

Som vanligt snyyyggt! Vansinnigt snygg handstil har du också!

4. Jeanette - Tettiz - 14 januari, 2012

Tack tjejer!! ❤


Sorry comments are closed for this entry