jump to navigation

Mitt i julstöket 7 december, 2013

Posted by babsan74 in Designteam, Kortmakeri.
Tags: , , , , , ,
trackback

Så här mitt i julstöket kände jag ett behov av att göra något heeeelt annat. Kan ju bero på att jag hållit på med julkorten sen i september så jag är lite ”mätt”. Jag har svängt ihop två väldigt enkla kort med hjälp av dies och stämplar.

kort307

Den glittriga ramen har jag stansat ur det superglittriga papperet POW från American Crafts, en ny favorit. Trots att det är åt det tjockare hållet så var det inga som helst problem att stansa ut texten trots att den är lite snirklig. Textdien är privat men Anna har andra, liknande.

kort308

Här utnyttjade jag den svarta ”hjärtram” som blev över tillsammans med kärvänliga texter från Technique Tuesday. Just dessa är slut för tillfället men enligt en tillförlitlig källa kommer det in fler.

Jaha, det var två kort till Alla hjärtans dag. Och det är inte ens 2 advent….

Tack för titten! / Babsan