jump to navigation

Mer kärlek… 19 februari, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
trackback

Min lilla smula, min lilla skatt och underbara fisonge – avbildad på så många layouter. Här kommer ett par till som jag har använt Echo Parks serie Yours Truly till:

Material till Thoughtful Little Girl:

* kraft cardstock

* Echo Park – Yours Truly – Crush

* Echo Park – Yours Truly – Stickersark

* Bokstavsstickers från My Little Shoebox

* Edge Scraper

* Svart tuschpenna

* Tårtpapper i form av ett hjärta

* Distress Ink pad – Walnut Stain

* Ink blending tool

Material till Isn’t she Lovely:

* kraft cardstock

* Echo Park – Yours Truly-serien

* Echo Park – Yours Truly – stickersark

* Minirosor och körsbärsblommor i rosa toner

* Rosa självhäftande pearls

* Tiny alpha stickers från KaiserCrafts

* Rosa, glittriga Thickers

* Band

* Svart tuschpenna

* Sew Easy – Tool

* Sew Easy – Piercing Mat

* Sew Easy – Large Stitch Piercer – Pennants

* Sew Easy – Floss Baker’s Twine – Tertiary

* Edge Scraper

Nu börjar jag faktiskt få tunt med alster att visa upp – KAN bero på de sjukdomar som florerar här hemma och sätter stopp på kreativiteten… Jag hoppas att alla ni andra klarar er bra från sånt och att ni skapar ordentligt ute i stugorna! Själv hoppas jag att det är dags att bli frisk och pysselsugen igen – på tiden, eller hur?! 😀

Ha det gott!

/ Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. Tove - 19 februari, 2012

Vilka underbara bilder på Kajsa, speciellt de svartvita. Men också fina alster av dig.


Sorry comments are closed for this entry