jump to navigation

Happy Days 18 mars, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
trackback

Prima Printery – vilken UNDERBAR pappersserie! De är väldans Tettiz med sina ränder och sitt slitna utseende. Ni kan tro att jag blev glad när Anna ville att jag skulle skapa något med dessa papper.

Det som jag gillar med den här typen av papper är att man kan använda dem som bakgrund. De är så fina att man nästan inte vill skära sönder dem, och varför göra det när man kan ha dem hela? Jag har byggt på mitt mönstrade papper med band, spets, blommor i massor, några små detaljer i metall, en läcker fågeldekoration, utstansade banners, minialfastickers, Thickers och lite handskrivet. Den lilla cirkeln med text precis till vänster om 2011 är en pappersdekoration som egentligen hör till de fina kapsyldekorationerna Anna har i butiken.

Materiallista:

* Mönstrat papper – Prima Printery – Love Ledger

* band och spets

* blommor

* Metalldekorationer

* Tim Holtz Sizzix ”Tattered Banners” (finns i butiken)

* minialfastickers och Thickers

Pyssla och njut!

/ Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. zarischka - 19 mars, 2012

Ursnyggt! Gillar att du använt den ”inbyggda” texten så fint! 😀


Sorry comments are closed for this entry