jump to navigation

GLAD PÅSK!! 28 mars, 2012

Posted by Carina in Altrat, GästInspiratörer, Påsk.
trackback

Ja då var det redan påsk, tiden går så himla fort. Tänkte visa lite saker som jag tänkte ge bort mitt påskgodis i,  istället för de vanliga påskäggen. Fick hem lite papper från Memory Keepers- good day sunshine- och tyckte att färger passade bra till en liten påskpresent. Har gjort en liten Picknick korg som man kan fylla . ”Låset” på locket har jag gjort av lite kardborrband som jag hittade i mina gömmor.

  

 

Matrial:

Med papper i samma serie har jag även  gjort en liten påskkorg.  Äggen på korgen ritade jag ut på mönstrat papper och klippte sedan ut dom.

     

Matrial:

Har även altrat en enkel pappåse. Även denna kan man fylla med godis…….

    

Matrial:

Det var allt för denna gång och hoppas att alla får en härlig Påskhelg.

Kramisar

GDT Carina/ancajo

Kommentarer

1. Ulla Wikman - 28 mars, 2012

Så söta påskkorgar du gjort, så annorlunda!
Letade efter ritning på dina korgar men hittar inga, kommer du att lägga ut dem? Skulle vara kul att testa.


Sorry comments are closed for this entry