jump to navigation

Det kom ett kort….. 11 april, 2012

Posted by Carina in Altrat, GästInspiratörer, Scrapbooking, Tags.
trackback

….. och ett till.

Min mamma har sagt att hon vill ha någon typ av förvaring till kort som hon och pappa fått ,  för hon vill ju gärna ha framme dom alla men det blir lite många efter ett tag……och hon vill inte gömma korten i någon byrålåda…så jag har gjort en postlåda som hon kan ha stående framme med korten i.

Har använt mig av papper från KaiserCraft.  Klippte ut lite bladmönster och satte på 3D kuddar för att få lite mer liv i motivet, tycker att papperet är så snyggt. Sedan tog jag och glossat bladen och blommorna på framsidan av lådan.

  

 

Matrial:

Av spillpapper har jag gjort två stycken tags.

  

Är det något du inte hittar så hör av dig till Anna, hon har mer saker i butiken på Vallhallavägen.

Det var allt för mig denna gång. Vill ni se mer av mig så hittar ni min blogg här

GDT Carina / ancajo

Kommentarer

1. Pippin - 11 april, 2012

Vilken snygg brevlåda. Otroligt fina papper.
Kram

2. sophie_ek - 11 april, 2012

Jättesnygg!


Sorry comments are closed for this entry