jump to navigation

Svart….. 30 maj, 2012

Posted by Carina in Altrat, GästInspiratörer, Tags.
trackback

Hejsan…..Nu har äntligen värmen kommit hit till Norrland, underbart. Det blir att man är mer ute, pysslar i trädgården och bara njuter.  Fast jag kan  ju inte låta bli att pyssla inne också, det går ju inte. Har en jobbarkompis som fyllde år igår och hon är lite klädtokig, så jag gjorde en sko, denna gången av ett papper från My Mind´s Eye

Till skon gjorde jag en Tag i samma papper. Skon har jag stoppat i en cellofanpåse och klädde en klädnypa med dekorgummi för att sätta fast Tagen med. Av samma dekorgummi gjorde jag en blomma,  jag använde en dies från Tim H. som dek. på klädnypan.

     

Mallen till skon hittade jag här. Här nednför kommer det lite bilder på skon i olika vinklar.

              

Material:

Är det något som du inte hittar är det bara att höra av sig till Anna, hon har mycket i sin butik på Vallhallavägen.

Det var allt för mig denna gång.

Kramisar

GDT Carina/ancajo

Kommentarer

1. boklistan - 30 maj, 2012

Wow!! Vad häftig sko du har gjort!! Snyggt och kul att se den i svart. 🙂 tack för länken till min blogg. 🙂
Kram Milo


Sorry comments are closed for this entry