jump to navigation

TACK…. 6 juni, 2012

Posted by Carina in Album, Altrat, GästInspiratörer, Kortmakeri, Scrapbooking.
trackback

Tiden går fort när man har roligt……..

Detta blir mitt sista inlägg som GDT här hos Anna och Pyssloteket, det har varit så kul att få gästa bloggen.

Idag tänkte jag visa först ett Grattiskort.

        

Material:

Sedan har jag gjort ett album som jag har använt en mall som jag hittat här. Det blir lite bilder, svårt att fota så det blev bra.

          

De fem första bilderna är på själva pärmen.

                

Här har jag jobbat med spillbitar som jag hade kvar av papper från We R Memorykeepers, olika färger av cardstock. Albumet har jag tänkt ha till barnens skolkort, dom minsta.

Material:

Hoppas att ni har gillat det jag har visat här i bloggen. TACK än en gång Anna för förtroendet.

Vill önska er alla en trevlig och härlig sommar, tack för mig.

Kramisar

GDT Carina/ancajo