jump to navigation

Gästdesigner AnnaB 9 oktober, 2012

Posted by zoegakatten in GästInspiratörer, Layout, Scrapbooking.
trackback

Hejsan! Jag heter Anna, oftast AnnaB i ”scrapvärlden” på internet, och jag är jätteglad över att få hoppa in och gästdesigna här hos Pyssloteket! Jag är 35 år och bor i Strängnäs med min sambo, tre barn och två katter. Jag har scrappat sedan vi fick vårt första barn 2003 och jag tycker att det här är en alldeles fantastik hobby! Jag tycker om att experimentera och att prova nya saker och jag scrappar både väldigt enkelt och ganska kladdigt. Jag älskar färg och mixed media men jag har väldigt svårt att bara hålla mig till en och samma stil, så mitt pyssleri styrs mycket av vad som för stunden råkar känns roligast.

Till min första layout för Pyssloteket använde jag romantiska papper från Kaisercraft – från kollektionerna Magnolia Grove och Timeless. Jag sprayade med Glimmer Mist Vintage Pink över en stencil från Crafter’s Workshop för att ge lite liv åt bakgrunden. Jag har sytt lite på symaskinen och låtit en del av de lösa trådarna hänga och jag har skvätt lite Glimmer Glaze i färgen Cowboy över bakgrunden. Jag har också målat bokstäverna till titeln med samma Glaze.

Material:

Cardstock

Mönstrade papper: Kaisercraft Magnolia Grove och Timeless.

Blommor: Cherry Blossoms, Rosor

Färg: Tattered Angels Glimmer Mist Vintage Pink, Tattered Angels Glimmer Glam Cowboy

Övrigt: Stencil från Crafter’s Workshop, Martha Stewart Edge Punch Doily Lacespets, halvpärlor, dekornål

Många tack till Anna för att jag fått chansen att gästdesigna! Vi ses här i bloggen varannan tisdag ett tag framöver! Ha en toppenbra dag!

Kommentarer

1. zarischka - 11 oktober, 2012

Du är BÄST!!


Sorry comments are closed for this entry