jump to navigation

Strandhäng 29 oktober, 2012

Posted by karinsg in Designteam, Layout.
Tags: , ,
trackback

på semestern! Härligt salta Atlantvågor! Oh vad jag längtar till solen!

Mattade ner mönsterpappret från Glitz med gesso och vatten. Lekte loss med stencilen Flowers i 12×12 med både akrylfärg och distressinks. Metallhjärtat i nederkant kommer från Mansion på Coop Forum härhemma! Har ständigt pysselbrillorna på mej jag! 🙂 Det läckra blixtlåset kommer från Prima. Chipbordhjärtat hittade jag i en av mina lådor. Orden är stickers från ett bokstavsstickersark som även är en del av titeln. Huvudordet i titeln är ihopskramlade thickers (vill bli av med de här nu :)) som jag målat med Glimmer glam. Stänken är paperpen som kom till av en olyckshändelse när jag skakade pennan… så då stänkte jag lite till…

Efter det här fotot blev taget har på:et i titeln fått flytta upp lite för att inte störa mitt symmetriska öga 😉

I denna skrivande stund har jag inga fler reselayouter att visa nästa vecka…Vi får se vad jag kan hitta på tills dess! Ha det gott!