jump to navigation

TOGETHER 14 mars, 2012

Posted by Carina in GästInspiratörer, Layout.
trackback

Det kom ett mail i mellandagarna från Anna, som frågade om jag ville gästa här i bloggen. Visst ville jag det….något nytt för mig så jag hoppas att ni kommer att gilla det jag skapar.Vem är jag då..Heter Carina och fyller 40 i höst. Bor i Holmsund med 2 barn och man. Har gillat att texta och rita i hela mitt liv och i dec 2008 började jag att göra julkort, är sedan fast i denna underbara scrapp värld. Det blir mest kort som jag gör, men då och då blir det någe annat. Maj 2009 började jag att blogga mina alster och bloggen hittar ni HÄR . Min stil är väl att jag inte har någon speciell. Skapar efter humör och blandar gärna. Njuter av denna underbara hobby som jag ser som ren terapi. .
Har börjat upptäcka hur roligt det är att göra LO så här kommer mitt första alster för bloggen. Den är på mina barn, året är 2001 i mars, då Simon skulle fylla 2 i April och Alexander 1 i juli. Gunghästen gjorde min far till mig när jag var liten. Direkt när jag såg papperen i orange, tänkt jag på detta kort.

I mitt GDT- paket fanns det även oranga organza blommor. Av dessa blommor gjorde jag en blomma, beskrivning på det hittar du här

Matrial som jag använt:

Ja det var allt för mig denna gång.

Kramisar

Carina/ancajo

Kommentarer

1. Carina - 14 mars, 2012

Grattis till uppdraget! Vilken härlig layout, jag gillar hela upplägget med färgerna och allt. Snyggt!!

2. Malin - 14 mars, 2012

Underbar Lo…gillar ditt färgglada upplägg och den otroligt söta lilla ödlan!
Kram

3. Carina - 14 mars, 2012

Grattis. Jättefint det du gjort. Kram

4. snojbi - 14 mars, 2012

Helt uuuunderbar LO

Kramis

5. bossebull - 15 mars, 2012

Jätte härlig! och vilka färger, toppen!

6. sophie_ek - 15 mars, 2012

Jättefin! Så roligt att du börjat göra layouts!


Sorry comments are closed for this entry